Tanda-tanda awal terkena sihir/buatan orang

    Assalamualaikum.Marjan pernah menonton Ustaz Sharhan Shafie yang membincangkan tentang sihir,santau.Dan semalam pon tengok al-kuliyyah kat tv ada ustaz sharhan dy jadi ahli panel bersiaran kat jomheboh .Antara tanda2 awal sihir yang biasa Ustaz Sharhan Shafie kemukakan adalah..
    • Batuk yang berlarutan(bukan seminggu tapi bertahun-tahun)
    • Batuk yang keluar darah
    • Sentiasa sakit dekat tulang belakang.
    • Lemah sendi-sendi utama
    • Bagi perempuan-period tak menentu
    • Nafas berbau
    • Bawah matanya biru(macam orang tak cukup tidur)
    • Kuku menjadi biru
    • Terasa gatal-gatal dan miang
    Yang kat atasni tanda-tanda awal..tapi macammana pula kalau ketika kite tengah tidur??
    • Mimpi kena Patuk Ular
    • Mimpi jatuh dari tempat tinggi
    • Mimpi dikejar binatang berbisa(contoh:kala jengking dll)
    • Bende2 tajam yang mengacam dalam mimpi
    • Mimpi Bayi..Cth:Kalau mimpi menyusu bayi,maknanya kita memang dah kena sihir..kalau mimpi dukung bayi kita AKAN kena sihir..
    • Bangun waktu pagi dan ada lebam2 pada badan.
    Iblis ada berjanji dengan Allah akan menggangu Manusia sepanjang masa.. Firman Allah S.W,T:
    "Iblis menjawab : Sebab engkau telah menghukum saya dengan tersesat, saya akan menghalang-halangi mereka dari jalan Mu yang lurus. Kemudian saya akan mendatangi mereka dari depan dan dari belakang mereka, dari kanan dan kiri mereka. Engkau tak akan mendapati kebanyakan dari mereka bersyukur (taat)." (Al-A'raaf 16-17)
    Iblis cakap dia akan kacau dari depan belakang kiri dan kanan..Tapi dy x cakap pon dari atas dan bawah..Sebab itulah untuk mengelakkan dari sihir atau santau perlu dilakukan dari atas kepala dan bawah kaki.Macam tulah Ustaz Sharhan Cakap.Maaflah Kalau terkurang. Untuk Mengelakkan dari terkena sihir.Selalulah amalkan ayat ni.:..Surah as-saffat ayat 7..

    P/s:Sebenarnya Hari ni pon Ustaz Sharhan ada kat Jom Heboh Kelantan Untuk tunjuk Demo Buang sihir dan santau.(x pegi) nak tahu lebih lanjut lagi..Pergi Laman Web Sinar Zamdurrani..

13 comments:

  1. mnta d jauhkan drpd tkena sihir..=.='

    ReplyDelete
  2. ya allah.... kenape same jek... astagfirullah alazim... mudah2an aku cepat sembuh dari semua sihir ni.... bole post x care nk buang sihir ni?

    ReplyDelete
  3. Macam mana kalau mimpi kena buatan orang.. maksud saya orang tue suka dengan kita dan dia guna sesuatu untuk menjadkan kita milik dia ? :'(

    ReplyDelete
  4. sy bru lpas trkena sihir..smua bnda yg dnyatakn tntang mimpi tu sy pnah lalui..perit sngt bila kna..beringat lah psan org tua2...jngn kerana mulut badan binasa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam. Perlu terus berubat. Jgn biarkan sihir tu selesa dlm badan. Nanti lama2 akan jd parah. Nauzubillah. Wallahualam.

      Delete
  5. saya brmimpi mlm tadi saya mendukung bayi llaki cute sgt..soalah dlm mimpi itu bby tu an saya

    ReplyDelete
  6. Salam... sy sy berniaga... berapa.bulan yg lepas ad.cust ckp kdi slalu ttp..da kali ni da 3 hari berturut2 cust tny npe ttp kdi..dan stiap cust yg ckp tu adalah org lain2.. mlm td ambil masa turun kedai tengok2 keadaan..pkul 5 pg hubby kna gatal2 satu bdn.mcm gegata..batuk plak..hubby mmg da lame batuk... xhilg2..kami.muda lg..baru 23tahun.. salea kt kedai mmg merundum..tp kami masih rasa Allah mencukupi kami..even ad je monthly payment tertangguh bayar cth kereta. Soalannya.. sy nk mintak pendpt..perlu ke kami ambil tindakan dgn meminta tolg ustaz atau org alim untuk membetulkan keadaan..betol ke kalh biarkan akan melarat? Sbb kami rasa..apa yg diberi skang masih mencukupi dan kami bersyukur.. tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf..banyak typo
      Salea=sales**
      Kalh=kalau kami**

      Delete
  7. Pengobatan Penyakit Non Medis Ustad Tono

    Asslmkm Wr. Wb.

    Jika anda yg punya kenalan, teman dekat, keluarga atau siapapun yg punya penyakit tidak sembuh2 (non medis) atau penyakit aneh . Kami Spesialis penyakit non medis ustad Tono: khususnya penyakit seperti:kesurupan,guna-guna, disantet,dipelet, ditutup jodohnya , dll sudah berobat ke mana2 tdk smbuh bahkan sdh kedokter atau org pintar. Insya Allah pnyakit non medis bs dsmbuhkan dan dijamin sembuh,hanya dalam 1 x pengobatan ini khusus penyakit non medis.atau mau membersihkan rumah,kantor,ruko,dll dari segala macam makhluk halus jg bs.
    Soal mahar trgantung berat atau jnis penyakitnya.sudah byk yg terbukti dan sembuh dari pnyakit non medis setelah diobati pak ustad Tono..Insya Allah bisa membantu mengobati apapun agama anda dalam 1 x pengobatan.Jika tidak terbukti sembuh mahar akan dikembalikan 80%. Pasien ustad Tono dari kalangan orang biasa, karyawan, anak-anak, pengusaha hingga artis. prediksi bisa melalui foto terbaru berikut binti nama lengkap ayahnya.Dan dengan pengobatan ajaran islam pula. Lokasi kami di jakarta. Jarak jauh bisa dikonsultasikan dahulu.

    Konsultasi hubungi :
    Hp : 085695253898 / 081932929089
    Email: ustadtono@gmail.com , ahlinonmedis@gmail.com
    Google+ : ustadtono
    Twitter : @ustadtono
    Website: www.ustadtono.blogspot.com , www.ustadtono.wordpress.com , http://ahlipengobatansantetguna-guna.blogspot.com/
    Tolong beritahu jika ada tmn atau kerabat yg butuh pertolongan atas penyakitnya.

    Terima Kasih semoga bisa membantu dan Semoga Allah selalu melindungi kita. Kami hanya niat menolong dan membantu orang-orang yang butuh pertolongan khususnya penyakit aneh yang tidak sembuh2 (non medis).

    Wassalamu"alaikum Wr.Wb
    Ustad tono

    ReplyDelete
  8. Asslmkm Wr. Wb. Jika anda yg punya kenalan, teman dekat, keluarga atau siapapun yg punya penyakit tidak sembuh2 (non medis) atau penyakit aneh . Kami Spesialis penyakit non medis ustad Tono: khususnya penyakit seperti:kesurupan,guna-guna, disantet,dipelet, ditutup jodohnya , dll sudah berobat ke mana2 tdk smbuh bahkan sdh kedokter atau org pintar. Insya Allah pnyakit non medis bs dsmbuhkan dan dijamin sembuh,hanya dalam 1 x pengobatan ini khusus penyakit non medis.atau mau membersihkan rumah,kantor,ruko,dll dari segala macam makhluk halus jg bs. Pasien kami dari dalam dan luar kota hingga mancanegara. Alhamdulillah sembuh hanya 1 x pengobatan. Tidak ada menipu apapun semua pasien langsung merasakan kesembuhan hari itu.

    Konsultasi hubungi :

    Tlp/sms : WA :085695253898 / 081932929089
    Email: ustadtono@gmail.com
    , ahlinonmedis@gmail.com
    ahlinonmedistono@yahoo.co.id
    YM : ahlinonmedistono@yahoo.co.id
    Google+ : ustadtono
    pin bb : ask me
    Twitter : @ustadtono
    Website: www.ustadtono.blogspot.com
    , www.ustadtono.wordpress.com
    facebook:https://www.facebook.com/ustad.tono.7

    Tolong beritahu jika ada tmn atau kerabat yg butuh pertolongan atas penyakitnya.
    wassalamualaikum Wr.Wb

    ReplyDelete
  9. Soalan pun x d jawabb bosann r

    ReplyDelete
  10. tak pernah dengar org2 yg tekun ikhlas solat TIAP HARI terkena santau, pukau, buatan orang

    ReplyDelete

kalau nak komen,komen kat cni...
Bismillahirrahmanirrahim...